• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

VERKOCHT Zwarte rexbeer, zilvervos- tandragend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met pijn in mijn hart zet ik hier de advertentie neer van mijn lieve zwarte rex Ben. Hij is bijna twee jaar. Het was de bedoeling dat ik met hem zou gaan fokken en mijn ruslijn proberen te verbeteren. Dat is er echter niet van gekomen. Hij heeft samen gewoond met een rusbeertje, maar sinds een paar weken gaat dit niet meer goed. En nu zitten ze apart helaas.

09-11-2010034.jpg

Het is niet zo'n hele goede foto van Ben, maar probeer maar eens een gitzwarte cavia mooi op een foto te zetten, dat lukt niet echt. Of ze worden blauw, of bruin. Deze ging nog.
Ben is een hele lieve cavia, erg rustig en vind het heerlijk om op schoot te liggen. Hij doet het heel goed als knuffel. Helaas gaat het niet meer samen met mijn beertjes. En ik heb op dit moment gewoon enorm veel beren. Ik hoop dat er iemand is die met Ben een mooie lijn op kan bouwen. Hetzij in rus maar het kan ook in zilvervos en tan.
Mochten er nog mensen zijn die een rusbeer willen, die heb ik ook nog, die zijn rexdragend. (onverwant aan Ben) Bram heeft een mooi maskertje, Bouke heeft een eigenwijze zweem op zijn puntje van de neus.

[email protected] voor meer informatie.

cs.Dwarrel

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

cs.Dwarrel

Gast

cs.Dwarrel

Gast

Status
Niet open voor verdere reacties.