• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Zwangere zeug ????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Forumgast

Forumgast

Lid
Oke ik ga dus met de dag mijn twijfels krijgen bij mijn oudste zeug brenda ik heb haar nog maar 4 weken , maar heb helemaal het idee dat ze zwanger is , ik heb haar meegenomen bij een dierenwinkel bij ons in de buurt waar ze als afdankertje werd aangeboden , omdat die kleintjes toch veel leuker waren en zei niet meer verkocht kon worden , vandaar dat ik haar mee heb genomen ...
Nu zat ze daar in een hok met 2 mannen :shock: :shock: ik tegen de verkoopster maar dat kan toch niet ze is al 5 maand oud , jah en zegt die vrouw ze zitten al vanaf het begin samen en er gebeurd niks zie ze niet raar of anders doen .... :roll: owwwwwwww dus ze is nie zwanger ,,,tjahh beloven kan ik niks zegt de vrouw , maar nu heb ik dus toch het vermoeden dat ze wel zwanger is , ze heeft een giga brede achterkant en een onwijze buik voor mijn gevoel ....ik mocht de kleintjes wel brengen mits ze zwanger was zei de vrouw van de dierenwinkel nog , maar jah dat doek toch nie , ik zorg er dan zelf wel voor ..........
Ik probeer wel te voelen of ik ook kleintjes in der buik voel zitten , maar aangezien ik nog maar net caafs heb en voor mij ook alles vrij nieuw is , pluk al me info van het net ........ze eet wel onwijs veel meer dan de anderen vooral groenvoer , dus ik weet het eigenlijk niet .....
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte als het zo is dan zal ze binnen nu en 4 weken toch wat moeten krijgen ....ze is van juli dus nog vrij jong maar wel al onwijs groot en de mannen bij haar in het hok waren geen broers die waren van het nestje van augustus dus dat scheelt alweer .....
Wie kan me iets info geven over zwangere zeugen???
Aangezien er ook al een beertjke 3 dagen in het hok heeft gezeten bij mijn zeugjes (foutje van het asiel) ze gaven me een vrouw mee bleek een man te zijn kwam ik achter :shock:

christel

christel

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

niet te vermijden

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

whiepje
Reacties
16
Bekeken
1.105
Ronald
Ronald
Reacties
7