• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Zijn mijn beren spontaan Homo geworden??? Hihi...

Status
Niet open voor verdere reacties.

New Hope

Gast
Zoals de titel het al zegt, vraag ik het me weleens lachend af! Ik heb hier in totaal nu 5 (ex-)dekberen. Dit vind ik een vrij groot aantal voor een klein stalletje met op dit moment maar 5 zeugjes (waarvan er 2 nog opgroeiend zijn en 1 is met pensioen...).
Nu heb ik me dus een stelletje BEREN???....!!!

Laat ik voor het gemak hier maar eens beginnen bij "het begin"... (ja... wordt een lang verhaal, hihi):

Ik heb dus 5 beren...
Mijn eerste beer Bram zat op het moment dat ik mijn verhaal begin lekker in zijn verblijf bij Rosa om voor beebs te zorgen!
Ik had op dat moment nog 2 andere beren. Glenn en Pablo. Deze 2 zaten alleen op dat moment. Glenn mocht gaan hokken bij Dandelion om ook voor beebs te gaan zorgen... Echter na verwoede dekpogingen van Glenn werd Dandy niet zwanger... Heb toen besloten dat het Pablo zijn beurt was... Glenn dus weer eventjes alleen... Na een paar maanden was Dandy eindelijk voelbaar zwanger en dus Pablo ook weer alleen...

Het was erg mooi weer (een aantal maanden geleden) en dan heb ik de caafjes bij het schoonmaken lekker in een ren zitten. De rennen zijn aan elkaar vast gemaakt zodat ze elkaar kunnen zien! Pablo en Glenn zaten naast elkaar en aan hun rennen zat een ren vol zeugjes vastgemaakt!!! Nu zou je denken... Die hebben alleen maar oog voor die prachtige zeugjes aan de andere kant... Maar nee hoor!!! Ze keken alleen maar verliefd naar elkaar!!! Na een beetje wikken en wegen (2 dekberen kun je toch niet koppelen???) heb ik ze toch maar eventjes samen gezet. Gewoon naast al die dames!!! En wat denk je??? Niet meer te scheiden die 2!!!

Dus ik ben best wel trots!!! Ik heb 2 dekberen bij elkaar zitten zonder problemen. Ze woonden inmiddels gezellig samen zonder ook maar een kleine ruzie.

MAAR NU KOMT HET!!!!!!

Ik kreeg Dekbeer Diesel terug in mijn stalletje. Diesel is een prachtige beer uit mijn eerste US nestje, die bij een collega fokster al prachtige nesten heeft gegeven. Diesel zal nog eventjes moeten wachten op zijn toekomstige partner, aangezien ze nog geboren moet worden...:icon_redface: Ik heb hem dus in een hok naast Pablo en Glenn gezet met een gaasdeurtje erin zodat Diesel de beide heren kon zien en dus niet helemaal alleen zat!
Heb het zo een weekje aangekeken in de hoop dat er geen ruzie zou komen tussen Glenn en Pablo. Gelukkig bleef alles rustig... Hoewel...........

Glenn en Pablo vonden die vent aan de andere kant van het gaas wel heeeeel erg interessant!!!!!

Dus ik weer wikken en wegen.....

Heb het hele hok schoon geschrobd en de 3 heren er zonder gaasdeurtje terug ingezet.... Afwachten maar.... Hopen dat het goed gaat!!!

Nu 2 weken later....

De 3 heren vinden het heerlijk samen!!!

Dus nu vraag ik mij af......

Zijn ze dan misschien toch Homo??? Of anders misschien Bi???:icon_lol:

Bram zit inmiddels alleen en ik heb er nog een nieuwe beer (Diego) bij. Bram en Diego zitten nu naast elkaar, ieder in een hok met een gaasdeurtje ertussen... Ik denk niet dat die 2 ooit samen gaan komen... Maar wie weet... Ik sluit inmiddels helemaal niets meer uit!!!:icon_lol:

Of is dit alles misschien toch niet zo heel bijzonder als dat ik denk???

Foto's van de 3 heren uit het verhaal (let op de roze achtergrond, hihi!):
VLNR Diesel, Pablo en Glenn

GroteFoto-4M8KW7QP.jpg

GroteFoto-U3PTNTZ6.jpg

Do.

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Bezoeker 5373

Gast

New Hope

Gast

yvonne's villa

Gast

alma

Gast

Lucienne

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.