• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Zielug in een hoekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spikey

Spikey

Lid
hallo allemaal, na een weekie met vakantie te zijn geweest ben ik er weer.

Mijn caafjes zijn ook alle vier uit logeren geweest en hebben het naar hun zin gehad. Alleen nu zit Spike de oudste van de vier en het enigste mannetje sinds gisteravond (toen die weer thuis was bij ons) stil in een hoekje, hij eet niet drinkt niet, komt niet naar de tralies toe.
Nou heb ik dit al een keertje eerder meegemaakt, hij is al eens eerder uit logeren geweest en ook toen zat ie stil in een hoekje.

Kan dat stil in een hoekje zitten er mee te maken hebben dat ie uit logeren is geweest? Hij heeft op het logeeradres in zijn eigen kooi bij zijn eigen meissie gezeten!!
Vorige keer was ik met hem naar de dierenarts geweest, maar die kon verder niks vinden wel dwangvoer meegegeven voor het geval dat. en inderdaad na een paar daagies werd ie wel weer het oude caafje. Maar toch als je hem zo ziet, het is een hele andere cavia en dan maak ik me toch wel een beetje zorgen hoor.
ik hoop dat het niks is en dat ie gewoon van slag is van de logeerpartij.

Sabrina

Sabrina

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

mickey01

mickey01

Actief lid

CasaCobaya

CasaCobaya

Bekend lid

Spikey

Spikey

Lid

Jolanda4711

Jolanda4711

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.