• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Zielig? 3 cavia's , 1 apart in zelfde kooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

romek

Beginnend
Lid
1 jun 2020
Reacties
8
Landen vlag
Hoi, ik heb een vraag over het houden van mijn 3 beertjes, nu ong. 6 maanden oud. Zij hebben een hok van ong. 2.45 x 50( of 55). Het hok is verdeeld d.m.v. een rooster/tralierek op de helft. Ene kant dus 2 beertjes en de andere zit alleen. Ze kunnen elkaar dus wel horen, zien en staan vaak neus aan neus bij de tralies. Soms met een hoop bombarie maar ook gezellig kletsend naar elkaar. Ik heb het gevoel dat degene die apart zit het geen probleem vind, hij popcornt en doet vrolijk. Dus mijn vraag, is eigenlijk, wel of niet een jong beertje erbij voor gezelschap? Of haal ik dan ellende op mijn hals? Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.