Ziek of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoë

Zoë

Actief lid
Mijn cavia Chibi heeft sinds 2 weken dat ze s nachts weleens kreunt/zwaar ademt... En niet aan een stuk door... meestal 1 a 2 uur en vaak alleen als ze echt snuffelt of beweegt... af en toe lijkt t of er iets in dr neusje zit en pruttelt t en daarna is t vaak ver over en stopt t weer... Het stomme is dat t dus s nachts is en maar 1/2 uurtjes... en verder glanst ze, is ze levendig en merk ik niks aan dr... Dus ik vraag me af wat het is. Een vriendin van me zegt dat het vast niks ernstigs is, en ze heeft al jaren cavia's. Maar het is en blijft vreemd... Het lijkt trouwens af en toe een beetje op het kreunen als je een cavia aait, weet iemand misschien wat dit is en of het gevaarlijk is? Ze krijgt ook genoeg vitamine c, hooi, eten en groente, dus ik zou het ook niet meer weten. Mijn vorige cavia had het ook, alleen dat was maar eenmalig en daarna niet meer... Ik heb trouwens van begin november een grote fles antibiotica staan van mn vorige cavia, die helaas na een operatie overleden is, maar is nog bijna vol, is die nog te gebruiken of beter van niet?

Alvast bedankt,

Amber

meiske

meiske

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Zoë

Zoë

Actief lid

Audrey

Bezoeker

carly

carly

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

fardoudevos
Reacties
1
Bekeken
319
Ronald
Ronald
Raluca
Reacties