weet het niet meer.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
leonie

leonie

Actief lid
Ik heb voor een paar weken geleden op dit forum gevraagd of je een cavia bij een konijn kan zetten.toen kreeg ik een beetje verschillende antwoorden.Ik wou het doen omdat mijn cavia de hele dag door zit te schreeuwen(echt heel hard)Ik had het idee dat ie misschien eenzaam was.Heb ook nog 2 zeugjes.Ben er nu achter dat ie dus gewoon om hun de hele dag schreeuwt.Als ze alleen al 1 keer brrr zeggen dat gaat ie me tekeer.Aan het einde van de dag is ie er gewoon schor van.Heb ze al een keer bijelkaar gelaten in de woonkamer maar daar is het alleen maar erger van geworden.Nou een fokker opgezocht die konijn fokt en die zei dat het heel goed kon haar konijnen zaten ook bij cavia's.Nou dat heb ik deze week geprobeerd.We wouden er toch al graag een konijn bij dus als het niet goed zou gaan zou het geen probleem zijn.Maar hij wil alleen maar dekken!!!Hij ging tekeer op het konijn....gewoon heel zielig.

Heb hem nu even in de gang gezet zodat ie een beetje tot rust kan komen en dat ie de meisjes niet zo gaan hoort/ruikt.

Maar ik weet niet meer wat ik nu moet doen.Hij is verder heel lief.Misschien moet ik hem aan iemand geven die geen andere cavia's heeft en die hem lekker de aandacht geeft??Wie o wie heeft een oplossing??

groetjes leonie babs kiki kobus en harry!!

Annechien

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

misz-tammie

misz-tammie

Actief lid

leonie

leonie

Actief lid

jessicavanden

Bezoeker

leonie

leonie

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.