• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Voer op Aruba

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenny

Bezoeker
Lieve mensen!

Hier weer eens een berichtje vanaf Aruba. Onze beide cavia-dames maken het nog steeds erg goed en staan tegenwoordig zo nu en dan zelfs in een grote ren gemaakt van draadkubussen op het Arubaanse gras onder een Arubaanse palmboom. Wat wil je nog meer!

Afgelopen kerstvakantie zijn we in Nederland geweest en we hebben daar 8 kilo Gerty voer gekocht. Hier op Aruba is echt cavia-voer namelijk erg schaars. Zo nu en dan is er één of andere bix korrel te koop, maar dat is wel heel wat anders dan Gerty (dat aten onze dames in Nederland).

Nu heb ik bij een supermarkt hier (met heel veel Ned. produkten) geinformeerd of ik ook cavia-voer via hen kon bestellen (uit Nederland). Dat kon alleen het enige merk wat zij zouden kunnen bestellen is Best Premium Caviavoer van Sorbo. Wie kent dit merk en hoe is de kwaliteit van dit voer? Is het een bix korrel of is het een gemengd voer?

Voordat we voer uit Nederland hadden gehaald (op onze vakantie) aten de dametjes ook wel Best konijnenvoer aangevuld met dagelijks een vit. C pilletje van 50 mg. wat verse groentes, fruit, gras en hooi en zo nu en dan peterselie. Dat pilletje geven we overigens nu nog, ook al krijgen ze nu weer even Gerty.

Maar goed. Mijn vraag is dus: wie kent het voer van Best (Sorbo)? En mag ik jou/u om je mening vragen?

Zonnige groetjes, ook van Vlekje en Rapje, vanaf Aruba,

Jenny & co

Audrey

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Jolanda4711

Jolanda4711

Bekend lid

Antje

Antje

Actief lid

Cavylover

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Dorien17
Reacties
3
Bekeken
246
Dorien17
Dorien17
Brupientje
Reacties