• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Vlekje heeft haar stem ontdekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
bridav69

bridav69

Actief lid
hoi hoi mede cavia liefhebbers,

Met vlekje gaat het heel goed weegt nu 82 gram dus daar zijn we heel gelukkig mee.

Dat ze wiepen omdat ze een zak horen kraken of de koelkastdeur horen en dan denken oooohhh lekker eten voor ons dat kennen we dan doet Vlekje met de rest mee.

Nu weet ik alleen niet of het normaal is dat ze de heletijd maar blijft kletsen ze piept de heletijd ik ken dat niet van mijn andere cavia's hoort dat zo of is er iets mis?
Ze knaagt aan alles wat in haar voetbankje zit ook hooi, appel, wortel en andijvie vindt lekker.

Kan alleen niet verklaren waarom ze zo kletst had haar weer bij de heren gezet maar die vinden de kleine niet zo prettig ze wil de heletijd melk bij de heren gaan drinken tja die hebben niets voor haar en gaan dan op hun huisjes zitten zodat ze niet bij hun kan komen en ook daar blijft ze maar kletsen.

Dacht zet haar bij de hoogzwangere maar nee ze wordt dan weg geduwd dat is dus ook geen oplossing en de heletijd met Vlekje in onze nek zitten is ook niet de bedoeling lijkt me dan is ze wel stiller.

Is het aandacht trekken omdat ze alleen is? Of is ze haar stem aan het testen? Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of wat we nog kunnen doen?

Groetjes David en Britt

Caafteam Derga

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Zeeuwtje

Zeeuwtje

Bekend lid

bridav69

bridav69

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.