• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Vechtende vrouwtjes

JessieRomkens

Gast
Hallo Allemaal,

Vandaag hoorde ik hard gepiep uit de kooi komen. Ik ben naar de kooi gerend en zag daar Gaga (zeugje) op de rug van Shelby (zeugje) zitten en haar in de rug bijten. Ik heb ze laten schrikken zodat ze uit elkaar gingen en ze eruit gehaald. Shelby had bloed op haar rugje maar kan geen wond zien.
Na 15 minuten heb ik geprobeerd ze weer bij elkaar te zetten en gebeurde dit opnieuw.
Ik heb ze weer uit elkaar gehaald en nu in aparte kooien gezet. Onze kooi is 120 cm en 2 hoog met 2 huisjes dus er is plaats genoeg. Ze zitten al een jaar samen en ze hebben nog nooit zo gevochten.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat kan ik het beste doen?

Alle tips zijn zeer welkom!!

Bijlagen

• IMG_20200810_014453_305.jpg
    IMG_20200810_014453_305.jpg
    194,2 KB · Bekeken: 27

JessieRomkens

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

JessieRomkens

Gast

Anna 1973

VIP
Lid
24 aug 2018
Reacties
2.112
Aantal Cavia's
2
Landen vlag