• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

trapje en overige vragen????

• Auteur Lunkymoments & Corotimes
  • Startdatum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lunkymoments & Corotimes

Lunkymoments & Corotimes

Bekend lid
ik heb ook een hok van de intratuin gekocht het trapje zat vast met schroeven ook heb ik deze vervangen door een scharnier voor een deur.
Ik wil ook nog dat het trapje omhoog kan blijven hoe zou ik dat vast kunnen maken???????????

Ik heb twee verdiepingen boven is het nachthok ik wil daar plexiglas voor maken voor de kou als ik dit onder op de begane grond doe dan maak ik de voor zijde en 1 zijkant dicht met plexiglas ik wil een zijkant openlaten voor de lucht goed idee

Op de begane grond die normaal in het gras komt te staan en functioneert als ren hebben we een watervaste plaat multiplex gezet op de bodem.
Ik heb deze met lak en parketlak nog eens extra waterdicht gemaakt.
Goed idee???

Nog steeds vind ik het eng want we hebben ze (de caafjes) 4 weken en ze zijn van 25 juni 2006.
Het trap klimmen doe ik mijn ogen maar bij dicht ik ben toch nog bang dat ze naar beneden vallen?

Ik wilde eerst een leuning er langs zetten dit is een goed idee maar nogmaals ik zou ook het trapje willen opklappen?
Hoe doe ik dat het scharnier zit erdus al aan maar dat had ik al gezegd.
Groetjes ikke
:icon_mrgr

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Decavialiefhebber
Reacties
8
Bekeken
245
CDTBFS3
CDTBFS3
Reacties
9