• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Tips zeugenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

felien

Liefhebber
Lid
25 jan 2013
Reacties
97
Aantal Cavia's
2
Ik wilde eerst een flat maken voor mijn twee beertjes maar zie nu toch het gemak van een zeugenbak in. Ik veronderstel dat 2 beertjes er ook gelukkig mee zijn?
Maar ik heb nog enkele vraagjes. Als ik plexiglas neem (of eventueel glas) moet ik dit dan in profieltjes doen zodat ik het eruit kan nemen of kan ik het gewoon ook vast monteren? Wanneer halen jullie het plexi eruit? Bij het verschonen van de bak? Ik veronderstel dat je de bak toch ook gewoon langsboven kunt leegmaken of is dit te moeilijk? Of halen jullie het plexi eruit wanneer je de caafjes oppakt?
Ikzelf heb veel rugklachten en het lijkt met makkelijker werken bij een bak dan bij een flat of zie ik dat verkeerd?
Momenteel hebben we een meterkooi maar we zouden ze graag meer ruimte geven,ze zijn nog maar 4 maanden oud maar ze groeien zoooooooooooooo snel :p
Als jullie nog andere tips hebben hoor ik het graag!

Meccie

Zeer ervaren
Lid
2 jul 2012
Reacties
1.980
Aantal Cavia's
5
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.346
Aantal Cavia's
00
Landen vlag

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Nanoe

Expert
Lid
15 jun 2011
Reacties
2.225
Aantal Cavia's
8
Landen vlag

Daann

Gast

Status
Niet open voor verdere reacties.