• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Springen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kombouter

kombouter

Actief lid
Ik ben gister bij de dierenarts geweest, omdat de jeuk nog niet helemaal weg was en omdat ze nog steeds best veel niesde.
We hebben daar echt moeten lachen, want de dierenarts pakte haar vast en dat wou ze niet kwam ze kei hard op mij afrennen en sprong ze zo 50cm omhoog op mijn schouder. Ze hadden het daar nog nooit gezien dat een cavia zo hoog kon springen en daarna deed ze het nog 3 keer was wel grappig. Ze zit trouwens altijd boven op mijn schouder of bij mijn nek het lijkt wel een rat haha en ze likt heel je gezicht af echt een raar beest haha.
Maar alles is heel goed met haar ze zagen niks waar ze jeuk van kon hebben dus daar zou ze wel overheen groeien of het kwam gewoon omdat als ik haar aai de haartje los gaan en die geven dan jeuk. Ze zag er heel gezond uit en ook erg actief haha en ze woog ook heel goed. Ik moet haar nu wel 2 keer per dag 10 dagen lang 1/4 van een ml antibiotica geven, omdat ze zo vaak niest en het misschien een beginnende longontsteking kan zijn, ze ademde ook iets te snel, maar dat kon ook komen doordat ze opeens in een andere omgeving was.

Virtua Cop

Virtua Cop

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

kombouter

kombouter

Actief lid

Virtua Cop

Virtua Cop

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

kombouter

kombouter

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Astrid2018
Reacties
9
Bekeken
838
Ronald
Ronald
Reacties
6