spoed: scheef koppie

Status
Niet open voor verdere reacties.

safira

Bezoeker
Hallo beste mensen...
vorige week kwam hier een groepje van 6 jonge caafjes wonen. ze waren 2 a 3 dagen onderweg geweest en kwamen erg verzwakt en koortsig aan hier, met wat korstige oogjes en neusjes. inmiddels zitten er twee aan de antibiotica vanwege (wsl) bacteriele longontsteking. Een van mijn eigen caafjes is daar deze week ook aan overleden (enorm erg natuurlijk!), ik vermoed dat zij geinfecteerd is geraakt.
Nu zag ik vandaag bij een van de nieuw gekomen kleintjes dat ze een beetje een scheef koppie had ineens. vanavond was het bijna 90 graden schuin, volgens mij gaat ze als een speer dood! Wat kan ik nog doen? Antibiotica biotrill) lijkt me niet bij haar, of toch wel? Ik ben deze week al 3x bij de dierenarts geweest, en moet morgenochtend weer gaan om mijn oudste caafje te laten euthanaseren. Dat is iets heel anders, een al maaaaanden sluipend aftakelproces dat nu echt niet meer draaglijk is. het had eigenlijk dit weekend al moeten gebeuren maar ik kon het niet aan elkaar plakken allemaal met een bezoek aan de spoedkliniek, ergens ver weg van ons en met kleine zoon om in mn eentje voor te zorgen. Heel tragisch van Gitta (oudste caafje), ik zit er zo mee en heb er zo'n buikpijn van, en het zal wat worden morgen (tussen allerlei afspraken in, kind brengen en halen etc, heel naar) maar ik mail nu eigenlijk vooral over dat nieuwe groepje met longontsteking en dan vooral over dat scheve kopje: waar kan dat door komen? Ze heeft geen jeuk, het is niet iets gradueels, het IS er ineens, dus geen mijten of zo. Wat kan het zijn, en is er nog iets dat ik kan foen misschien? ik kan haar morgen wel meenemen maar vermeng het niet graag met de euthanasie, dan wil ik me (eindelijk!) helemaal aan gitta kunnen wijden ....

o0debbiej0o

o0debbiej0o

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

safira

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

TG2000
Reacties
9
Bekeken
353
Fenna.Broek
Fenna.Broek
Reacties
7