• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Snik, koppels uit elkaar gehaald, stalletje op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vannacht weer een tijd wakker gelegen van de jeuk.
Ik heb al tien jaar 2 á 3 (gladharige) cavia's en nooit last van uitslag / jeuk.
Nu heb ik de laatste maanden mijn stalletje uitgebreid, vooral met langharigen, en nu zit ik steeds onder de uitslag.
Baal ik flink van. Vannacht de beslissing genomen om de koppels uit elkaar te halen, en proberen wat cavia's te verkopen.

Ik weet niet of het door het aantal cavia's komt, de langharigen, het zaagsel. Ik heb ook een tijdje ecobed gehad, maar toen had ik ook last van de allergie. Eerst maar eens kijken of ik de oorzaak kan vinden, tot die tijd geen (nieuwe) nestjes en nieuwe aankopen of opvang.
Verder besloten om een deel van de fokgeschikte cavia's te verkopen, ik ga er van uit dat ik die makkelijke kwijt raak dan de knuffels.

Snik, moest ik even met jullie delen, jullie snappen vast wel hoe moeilijk dat is. Mijn man haalt enkel de schouders op, en snapt niet waar ik mij druk om maak.

ik heb al besloten welke cavia's er weg kunnen, maar dat kan volgende week ook nog wel (of de week daarna, of nog een week later). En bij de vrouwtjes moet ik toch eerst afwachten of ze zwanger zijn.

kitten

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

*Helena

Gast

Osie Dosie en Dumpy

Gast

TofDob

Gast

Baby Bear

Gast

*Leonie*

Gast

CaviPeetje

Gast

*Leonie*

Gast

Claudia_

VIP
Lid
6 jun 2006
Reacties
2.755
Aantal Cavia's
1

Status
Niet open voor verdere reacties.