• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

slechte eter

Status
Niet open voor verdere reacties.

caviastal eeyore

Bezoeker
Sinds 24 dec heb ik een heel lief cavia beertje. Toen ik hem kreeg was hij net terug gekomen als knuffelcaafje. Hij was gestopt met eten. Dus toen hebben die mensen hem terug gebracht. Toen hij terug was zat hij weer tussen andere caafjes en ging hij weer eten. Hij trok weer goed bij.

Nu zit hij bij mij samen met een zeugje ze verdragen zich prima. Het enige is dat hij nauwelijks brokken eet. Hij krijgt dezelfde brokken als bij het stalletje waar hij eerste woonde. Wel eet hij ladingen groen voer en hooi. Ook drinkt hij weining. Als ik bij zijn hok komt komt hij vrolijk aangelopen en fluit hij. Zodra ik groen geef maakt niet uit wat wordt het vlot opgegeten.

Ik ziet er over te denken om morgen maar wat muesli van mijn paard mee te brengen om te kijken of hij dat wel wil eten hebben jullie nog andere tips???

groetjes
Chantal

ps misschien moet hij gewoon nog wennen en gaat hij vanzelf weer eten en ben ik alleen overbezorgd doordat hij natuurlijk niet helemaal in orde was toen ik hem kreeg.

Inge's Galerie

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

o0debbiej0o

o0debbiej0o

Bekend lid

Punkie

Lid

Audrey

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

tamaralover
Reacties
17
Bekeken
1.607
Ronald
Ronald
Lu kai cavies
Reacties