• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Shira bloedde vannacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam

Bezoeker
Gisteravond had ik de caafs al verzorgd, was nog heel even wat gaan eten en wou naar bed gaan, maar toen zag ik ineens allemaal plekken bloed in de kooi boven. Snapte er niets van, want een kwartiertje daarvoor was er niets te zien... Cavia's gecontroleerd: het kwam bij Shira vandaan van bij haar geslachtsdelen. Niet zoals bij blaasontstekingen bij Ciske altijd te zien is heel verdund, maar het was echt fel rood, alleen bloed dus. Ik heb het met wat hulp van Robin wel schoongemaakt, maar ik kon niet vinden waar het vandaan kwam precies :icon_rolleyes:

Nu vanochtend was er geen bloed meer te zien, maar Shira zat wel alsof ze moest plassen/poepen terwijl er niets uit kwam. Ik denk zelf eigenlijk dat het een wondje geweest was, geen blaasontsteking/blaasstenen denk ik omdat het dus echt alleen bloed was en nu alweer verdwenen is, maar weet het dus ook niet zeker... Iemand andere suggesties?

Ik vertrek vanmiddag naar Robin toe voor een paar dagen en moet m'n ouders er dus maar mee vertrouwen, ze zullen Shira in ieder geval in de gaten houden en als het bloed weer terug komt zullen ze naar de DA gaan met haar.

Mirjam

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Inge's Galerie

Bezoeker

zoeperzazke

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
22
Bekeken
681
Ronald
Ronald
Reacties
2
Bekeken