• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Schurft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dewi

Dewi

Lid
Helaas had mijn nieuwe cavia (Dylan) schurft, het was nog niet heel erg zei de dierenarts en hij heeft gelijk een injectie gekregen. Nu zag ik dat mijn andere cavia het ook had dus deze gaat om 18.00 uur ook naar de dierenarts voor zo'n injectie. In mijn andere kooien wonen ook 3 cavia's en 1(Dotty) ervan neem ik ook mee, hat is de zwakste van het stel en de dierenarts vond het verstandig om Dotty ook mee te nemen en na te kijken. de andere 2 hebben volgens mij niets maar als ze het wel had dan zou ik ze met Dylan mee nemen als ik de volgende injectie zou halen en Dotty even apart zetten. Wat een elende maar nou was mijn vraag: Ik ga vanavond natuurlijk gelijk mijn kooi weer schoonmaken van Dylan maar er staat een houte huisje in en boomstammetjes zodat ze naar boven kunnen lopen, kan dit kwaad of gaan de mijten daar ook inzitten, mijn dierenarts dacht van niet maar ik heb toch mijn bedenkingen, vandaar.Alvast bedankt.

Gr Marissa

Dewi

Dewi

Lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Paulala

Paulala

Bekend lid

Dewi

Dewi

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Ouafa
Reacties
13
Bekeken
458
Ouafa
Ouafa
Xenaxox
Reacties