Samen aaien of apart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lizza

Lid
Ben even benieuwd: halen jullie je cavia's (als je er twee hebt) meestal tegelijk uit het hok als je ze wil aaien / knuffelen of pakken jullie er eerst één op en zetten deze terug om dan de volgende te pakken?

Ik haalde ze altijd tegelijk uit het hok maar ze zijn nu zo'n 4 maanden oud en worden groter en zwaarder en dat is wel eens omhandig. Als ik er dan eerst één oppak en deze een tijdje op schoot neem dan kijkt de ander heel sip (tenminste dat denk ik dan) en gaat soms met de pootjes tegen de tralies staan.
Ik zet er ook wel eens een in de 'ren' (kinderbadje) en dan pak ik de ander en ga dan naast het badje zitten om de eerste er weer uit te vissen dan kunnen ze toch tegelijk geaaid worden, beetje lastig maar ja. Ik vind het zo zielig om eentje in het hok te laten... En ik wil ze toch ook niet laten vallen want ik ze oppak, zijn ze meestal heel bewegelijk. Als mijn vriend thuis is dan is het geen punt, dan helpt ie me om de 'rollades' uit de kooi te tillen (zo noemt hij ze soms, haha :p)

Mirjam

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

yolanda

yolanda

Bekend lid

marloes

marloes

Actief lid

meiske

meiske

Bekend lid

Marnicaafs

Marnicaafs

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Rusty
Reacties
5
Bekeken
296
Cs chinlon
Cs chinlon
Anna 1973
Reacties