• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Rillen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoë

Zoë

Actief lid
Ik heb ff een vraagje... Een paar dagen geleden zat mn caafje te rillen... Maar niet de hele tijd, alleen als ze ging slapen en rustig ging zitten enzo... Naar een tijdje was het weer weg... En gisterenavond deed ze het weer eventjes... Maar het ging ook weer snel weg toen ik dr pakte en ze bij mij mocht slapen.. Verder zat ze toen ze terug in de bak zat ook helemaal als een bolletje te slapen... Haren overeind enzo....
Vanmorgen had ik dr weer gepakt en heeft ze heel lang bij mij geslapen zonder te rillen...
Nu zit ze in de bak en lijkt het gewoon goed te gaan, ik denk soms dat ze misschien wat minder eet, maar dat kan ook omdat ik nou gewoon naar iets loop te zoeken wat er mis kan zijn... :? Want ik zit er niet de hele tijd met mn neus bovenop natuurlijk! :joy:
Daarnet heb ik ze wel paprika en wortel gegeven en ze begon wel te piepen dus ze heeft er in ieder geval wel zin in enzo... Maar ze zat niet aan een stuk door te eten, wat ze meestal wel doet... Maar dus niet altijd, dus ik weet niet of het gewoon toeval is nou :roll: (wat een lang verhaal trouwens, mja... :))
Verder zie ik ook niks aan dr ofzo, dus ik weet niet goed wat ik moet doen... Of ligt het misschien aan de kou? Want het stopt zodra ze een tijdje op schoot zit... Mn ma dacht dat het koorts was, maar.... Zoals ik al zei, ik weet het dus niet :roll: Maar ja, hoop dat ik snel antwoord krijg in ieder geval :)

Alvast bedankt! (En een gelukkig en gezond 2006! :icon_part )

Jolanda4711

Jolanda4711

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

hans

hans

Actief lid

Zoë

Zoë

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

RachelleDribbel
Reacties
5
Bekeken
699
Ronald
Ronald
Reacties
16