• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Resultaten Zilvervos Chocolade Gladharen Championshow

Status
Niet open voor verdere reacties.

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
Zoals de meeste wel weten wil ik nog maar op kleine schaal verder gaan met deze hobby en heb ik heel wat dieren verkocht maar het behalen van de definitieve erkenning (in 2005 ben ik met deze kleur begonnen) is echt een droom en een "kroontje" op mijn werk...:icon_redface:

Met veel goede moed had ik mijn beestjes ingezonden voor een Definitieve Erkenning. Daarin 1 zwakkere schakel ingecalculeerd. Donderdag gingen ze in de gewone keuring en vandaag werden ze opnieuw beoordeeld door de standaardcomissie.
De keuring van donderdag verliep toch iets teleurstellend:

* T.I.C. Spice Girl A Klasse zeug (zit te koop ;-)) kreeg een ZG 93 > ze was een vervangdier nadat 1 dier plots 3 weken geleden dood ging.

* T.I.C. Kiss Kiss Bang A Klasse zeug kreeg een dikke ZG 94.5

* T.I.C. Timmo B Klasse beer kreeg een ZG 93

* T.I.C. Babygirl B Klasse zeug...... een O...DIE HAD IK NIET AAN ZIEN KOMEN maar wat bleek is dat ze ineens een bult heeft gekregen op haar rug....een beginnend abces en gelukkig niet iets van blijvende aard... Normaal had ze een dikke ZG gehad

* T.I.C. Precious Pearl B Klasse zeug slechts een ZG 93...snap er niks van want tot deze show heeft ze alleen nog maar Fjes behaald...ach ja...

* T.I.C. Wild Thing C Klasse beer een G 91...die had ik wel gedacht....hij is echt nog niet klaar en eigenlijk wat aan de lichte kant qua dekkleur.

Vandaag zijn de dieren opnieuw bekeken door de erkenningscommissie maar ik ben er zelf niet bij geweest.

Sokkie

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.