• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Radeloos...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulalume

Lid
Het gaat helemaal niet best met Baloutje :cry:

Ik dacht dat alles in orde was na zijn operatie aan zijn kiesjes twee weken geleden, en dat hij uit zichzelf opnieuw was beginnen eten, maar niets is minder waar.
Vorige week viel het me op dat ie weer niet erg veel ontlasting had en dat ie ook zijn eten niet aanraakte. Hup terug naar de da; die zei dat hij er volgens hem toch wel gezond uit zag, en dat hij gewoon nog last had van zijn tanden (terloops vermeldde hij ook dat zijn collega de snijtandjes wel erg kort had geknipt zodat het voor mijn arm caafje nogal moelijk is om korreltjes, laat staan hooi op te nemen, geweldige reclame voor die dierenkliniek :roll: ). Ik had dan een pijnstiller meegekregen (metacam) en de gouden raad om te blijven dwangvoeren totdat hij uit zichzelf begon te eten.
Nu zijn we een weekje later, doe ik niets anders dan mijn beesje bij te voeren (wat zéér moeizaam verloopt) en nu is hij nog eens 60 gram vermagerd op één week tijd! :| :cry: Hij ziet er niet echt ziek uit, hij gaat altijd lekker languit liggen maffen maar hij is oh zo mager. Het lijkt wel of hij problemen heeft met het slikken ofzo Als ik hem dwangvoer (ik doe een uur over één ml) moet ik telkens tien minuten wachten voor hij een druppeltje inslikt, en dan mag ik gelukkig zijn àls hij ook daadwerkelijk slikt of hij spuugt alles terug uit. Morgen ga ik terug naar de da.
Ik geef de hoop niet op maar het is zo schrijnend.

Ik had mijn moeder ook gevraagd om vitamine c pillen mee te brengen, nu heeft ze er suikervrije van het kruidvat, maar ik zag net dat ze lactose bevatten, mag ik die wel geven aan mijn caafje?

gwynny

gwynny

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ulalume

Lid

Silk

Silk

Actief lid

Silk

Silk

Actief lid

Ulalume

Lid

dierenfan

Lid

Ulalume

Lid

Ulalume

Lid

antoinet

Bezoeker

Ulalume

Lid

antoinet

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
51
Bekeken
2.046
Ronald
Ronald
Jelly
Reacties
10