• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

raar pootje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Caviastal Nazca

Caviastal Nazca

Lid
Hoi,

Ik heb een zeugje van 1 jaar oud, ze heeft in juli een nestje gehad, Het is niet helemaal verlopen zoals het moest gaan. Ze werd niet echt dikker en ik altijd maar denken dat ze maar 1 jong zou krijgen, dat werden er dus 4 waarvan 1tje het niet gehaald heeft. Ze is altijd erg moe gebleven en begint nu pas goed in de haren te komen.

Ze kwam bij mij toen ze 6 weken oud was, en toen had ze al een raar ingetrokken voorpootje. Ze leek er altijd vrede mee te hebben, tijdens haar zwangerschap was ik erg bang dat ze het niet zou redden.

Ik vind haar nog steeds erg moe, ze slaapt veel, meer dan de andere cavia's!
Ik hoor haar ook vaak kermen. Maar ze komt in gewicht netjes aan en ik zie haar goed eten en drinken.
Hebben jullie misschien ideeen? Mijn dierenarts weet het namelijk ook niet. hij zegt zolang ze goed eet en drinkt is er niks aan de hand volgens hem.

(ik heb dierenartsenpraktijk den herd in Tilburg en die is op zich erg goed met cavia's)

Maar vanmiddag had ik haar op mijn schoot en de tranen stroomdde over mijn wangen, er is iets met haar aan de hand. ik voel het gewoon! hebben jullie misschien nog suggesties? Zou het met haar pootje te maken kunnen hebben?

Ik weet niet zo goed wat het is en wat ik met haar moet doen. Ik heb haar zoieso uit de fok gehaald!!

Alvast bedankt voor jullie ideeen!
Groetjes Sophie
Caviastal Nazca

De Lieverdjes

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Babbel85
Reacties
5
Bekeken
742
Babbel85
Babbel85
Reacties
6