• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Raar gedrag zeugje.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Carmmm

Carmmm

Actief lid
Vandaag heb ik mijn nieuwe caaf Tequila opgehaald. Ik heb haar bij mijn caafje van 3 maanden in gedaan, maar ook deze keer ging het niet goed.

Na eerder al mijn drachtige zeug Wodka te hebben aangevallen ging ook deze keer Whiskey ook achter Tequila aan. Ik had voordat ik ze samen in het hok deed het hele hok ontsmet zodat er geen rare geurtjes inzaten en ik had wat keuteltjes van Whiskey op het kontje van Tequila gewreven. Maar ondanks dat ging toch Whiskey weer achter Tequila aan.

Ik heb Tequila nu bij Wodka en de baby's ingedaan en dat gaat gelukkig goed. Wodka beschermt haar kindjes niet zo heel erg en daarom kan Tequila een beetje met de kleintjes spelen.

Maar mijn vraag was: Hebben jullie ook wel eens dit probleem gehad bij zeugjes? Ik dacht dat zeugjes altijd wel goed met elkaar konden omgaan??? Ik wil toch graag Whiskey weer in de groep hebben als de kleintjes weg zijn. Ik heb namelijk niet echt ruimte voor nog een hok. Dit is nu even nood!!!

Weten jullie een manier om het toch weer goed te laten gaan, want ze bijt echt hun hele kontjes kapot tot bloedens toe..... :(
Anders ben ik bang dat ik Whiskey zal moeten verkopen of weggeven...

beertjeanita

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Bellamy

Bezoeker

Carmmm

Carmmm

Actief lid

wjea

wjea

Actief lid

melody

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
4
Bekeken
588
Ronald
Ronald
loutje
Reacties
3