• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Problemen met een zeugje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JellyBean

Beginnend
Lid
18 feb 2016
Reacties
19
Website
luv-ffviii.wix.com
Aantal Cavia's
15
Hoi leden,

Even een post in de hoop voor adviezen en tips.

Ik heb een zeugje dat momenteel alleen zit. Ze zit al een tijdje alleen want ze klikt met niemand van mijn andere caafjes. Ze gaat direct de agressieve tour op. Ik heb al van alles geprobeerd om haar te introduceren in mijn zeugen groep maar geen succes. Een-op-een leverde ook alleen maar ruzie op. Zelfs al staat haar kooi naast die van een van de andere (beertje of zeugje) maakt ze zich direct klaar voor de aanval ook al heeft het andere caafje haar nog niet eens een blik haar kant op geworpen.
Dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb. Ik heb al eens eerder een moeilijker caafje gehad maar heb altijd wel een vriendje/vriendinnetje gevonden waar het mee klikt.
Ik begin bang te worden dat ik misschien een nieuwe eigenaar voor haar moet vinden waar ze alleen kan blijven, maar meer aandacht kan krijgen dan hier.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.093
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.