Past dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cleo

Actief lid
Ik heb er sinds de Knoeveldag een nieuw caafje bij, Bambi. Ze is van mn nichtje, maar ze woont hier in mijn groepje.

[siteimg:6e4ca4c0e7]1953[/siteimg:6e4ca4c0e7]

Leuk stel zo he :valentij:

Bambi is helemaal opgenomen in de groep, maar zij wil in het bezit zijn van de grasbal. Ze is ook de enige die erin past, de andere moeten hem vanaf de buitenkant kaalplukken. Dat zorgt dus voor veel komische momenten :joy:
Nu was mn zoon het hok aan het verschonen, dus de grasbal lag ook op de grond. Hoor ik toch ineens een gegil.. van Bambi :shock: Moet je kijken wat ik aantrof hihi

[siteimg:6e4ca4c0e7]1952[/siteimg:6e4ca4c0e7]

Bleek dat Amy zich in de bol gewurmd had en ik dacht dat ze er gewoon niet uit wou. Bambi wou daar natuurlijk ook meteen in, en die zag ik duwen met heel dr lijfje..

[siteimg:6e4ca4c0e7]1951[/siteimg:6e4ca4c0e7]

Dat ziet er toch niet uit :laugh: Ze weken geen van 2..
Stom hoor, maar ik had niet eens wat in de gaten, maar pakte meteen mn camera. Terwijl ik een foto maak komt Ad kijken en die zei meteen volgens mij zitten ze klem. En inderdaad... geen beweging in te krijgen :shock: We hebben Bambi eruit gepulkt en Amy bleek dus echt klem te zitten :? t Is weer goedgekomen gelukkig, en Bambi ligt er weer lekker prinsheerlijk alleen in :D

Nou, t is lullig, maar ik krijg de foto's niet hier in t bericht zichtbaar nu :?

Esther

Lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

beertjeanita

Bekend lid

melody

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.