• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Nieuwe caviakooi kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elsss

Beginnend
Lid
23 dec 2018
Reacties
1
Landen vlag
Hoi allemaal,

Op dit moment heb ik twee caafjes in een kooi van 100x70cm. Echter weet ik dat deze kooi aan de kleine kant is voor twee caafjes en daarom wil ik graag naar een grotere kooi.

Op dit moment zitten ze in een ‘standaard’ kooi van Ferplast en als bodembedekking gebruik ik nu als onderste laag houtvezelkorrels met daar bovenop zaagsel en hooi. Ik heb al gekeken naar een C&C kooi maar ik kan het niet echt duidelijk krijgen of dit makkelijk is schoon te maken. Met de kooi die ze nu hebben kan ik de bak zo los klikken en leeg gooien en evt schoonmaken. (Dit doe ik nu 2x in de week)

Zelf zat ik na te denken om een C&C kooi aan te schaffen van 120 breed met daarboven op een kleine etage dat ze naar boven kunnen lopen.

Ik heb ook al nagedacht om fleece als bodembedekking te gebruiken maar voor mijn gevoel is dit veel meer schoonmaakwerk.

Zouden jullie mij hier in kunnen adviseren hoe jullie dit hebben gedaan en wat jullie het makkelijkste vinden?

Elsss

Beginnend
Lid
23 dec 2018
Reacties
1
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.346
Aantal Cavia's
00
Landen vlag

Elsss

Beginnend
Lid
23 dec 2018
Reacties
1
Landen vlag

Susanne79

Gast

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
8

Status
Niet open voor verdere reacties.