• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Nieuw baasje gezocht voor twee lieve beertjes (incl. ruime huisvesting)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens verhuisplannen moet ik helaas een nieuw huis zoeken voor mijn twee lieve cavia's, Toetje en Yoda. Ik wil ze liever niet op marktplaats zetten. Toetje is al een senior, ik gok dat hij 5,5 - 6 jaar is. Ik heb hem twee jaar geleden van mijn zus geadopteerd. Yoda is nu twee. Toetje is een lieve, rustige knuffelkont. Yoda is een mafkees. Houdt meer van op avontuur gaan dan knuffelen, maar wel erg tam. Beide hebben nog nooit gezondheidsproblemen gehad. Toetje zijn nagels groeien wel krom bij zijn voorpoten, het knippen is niet goed bijgehouden. Hij heeft hier verder geen last van. Ze kunnen het prima met elkaar vinden, Yoda moet af en toe even laten weten dat hij de baas is. Ik geef ze met pijn in mijn hart weg, maar vanwege drukte door studie en werk krijgen ze ook niet de aandacht die ze verdienen. Ik heb laatst een nieuw C&C hok geregeld (weliswaar zonder coroplast), hier zijn ze heel blij mee! Momenteel is het 2x4, maar volgens mij heb ik nog genoeg grids en verbindstukjes om 3x5 te kunnen maken. Voor de cavia's hoef ik geen geld, alleen zekerheid dat ze goed terechtkomen. Voor het hok en alle spullen (huisjes, buizen, etc) vraag ik 40 euro.
Op te halen in Tilburg, ik beschik zelf helaas niet over een auto.
Het heeft geen haast, we verwachten over 2 of 3 maanden te verhuizen, maar ik wil niet last minute een nieuw baasje zoeken. Dit betekent niet dat ze pas na 2 of 3 maanden opgehaald kunnen worden, in principe mag het vanaf nu wanneer het uitkomt.

Hok1.jpeg

Hok2.jpeg

Toetje1.jpeg

Toetje2.jpeg

Yoda en Toetje.jpeg

Yoda.jpeg

Yoda2.jpeg

jamielee

Beginnend
Lid
7 okt 2018
Reacties
4
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Popcorn

Gast

jamielee

Beginnend
Lid
7 okt 2018
Reacties
4

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.094
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.