• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Niet eten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Romoka

Romoka

Lid
Twee van mijn zeugjes (amy en katinka) eten bijna niet en na ze gewogen te hebben blijken ze ook te zijn afgevallen. Ook vind ik ze wat stiller. Ze willen wel eten, maar het lijkt wel of ze niet kunnen kauwen. Witlof vanmorgen ging erin, maar het duurde lang. Normaal is alles zo op, dus ik zag dat er wat mis was. Wortel hebben ze helemaal niet aangeraakt en ook Sarah (derde zeugje) heeft hier weinig van gegeten. Zij is niet afgevallen. Ik heb babyvoeding met vit.c pilletje erdoor gegeven met spuitje en straks krijgen ze science recovery, beide heb ik gelukkig altijd in huis. Maandag ga ik natuurlijk gelijk naar de da. Maar heeft iemand een idee wat het kan zijn? Zelf denk ik dat de voortanden te lang zijn geworden of dat er haakjes aan de tandjes zit, maar kan het ook een virus zijn? Als het de (voor)tandjes zijn kunnen ze dan wel zelf drinken? Voor alle zekerheid geef ik ze ook water met een spuitje. Tips/ideeën zijn welkom.

De Lieverdjes

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Marijke79
Reacties
3
Bekeken
917
Marijke79
Marijke79
Noalima
Reacties