• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Mijn vernieuwd buitenverblijf en een paar vragen.

Llollo1106

Beginnend
Lid
4 jan 2021
Reacties
20
Landen vlag
Hallo allemaal!
Voor wie mijn vorige topic heeft gevolgd:
Er is hier al heel veel veranderd.
Het buitenverblijf is nu af, mijn cavia is ook al minder bang en neemt gemakkelijk eten aan, en ik ben gaan horen bij een opvang voor een tweede cavia!
Ik heb een vragenlijst moeten invullen zodat ze zien hoe het 2e beeste terecht zou komen, nu is het alleen maar afwachten totdat ze me contacteren.
Ik zal hieronder een paar foto's van het vernieuwde buitenverblijf zetten. Als jullie nog tips hebben dan zou ik die graag horen!
Ook heb ik nog een aantal vraagjes.

1e vraag:
Rond de ren zit een kippengaas die een halve meter hoog is, maar het is wel redelijk dun. Zou mijn cavia deze kippengaas door kunnen bijten en dan ontsnappen?
Want ik wil geen risico's lopen...

2e vraag:
Als ik mijn cavia meeneem in een transport box naar de opvang (dit is 40 a 50 min. rijden), is het temperatuurverschil dan een probleem? Aangezien ze in een buitenhok zit en dan ineens in een warme auto.

Alvast bedankt allemaal!!!
WhatsApp Image 2021-01-19 at 21.20.38.jpeg
WhatsApp Image 2021-01-19 at 21.20.38 (1).jpeg
WhatsApp Image 2021-01-19 at 21.20.38 (2).jpeg
WhatsApp Image 2021-01-19 at 21.20.38 (3).jpeg
WhatsApp Image 2021-01-19 at 21.20.38 (4).jpeg