• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Mijn cavia's komen niet af van de mijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingrid Schmidt

Beginnend
Lid
14 aug 2017
Reacties
0
Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met tips die ik nog niet geprobeerd heb. Mijn lieve cavia's van ongeveer 1 jaar oud komen maar niet af van de mijt! Ik begin nu alweer de 10de behandeling met z'n pipetje tegen mijt... Maar het komt meteen na de eerste behandeling alweer terug! Ik hem de bodembedekking al meerdere malen veranderd, ik heb ze gewassen, ik heb ze in een andere plek gezet, ik heb hun verblijf volledig gewassen met bleek en kokend water enzo.. ik heb echt van alles gedaan! Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen weet iemand hier of er nog iets gedaan kan worden? Of heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het zo zielig voor ze...

Alvast bedankt!

Ingrid Schmidt

Starrats

Liefhebber
Lid
27 mei 2008
Reacties
79
Aantal Cavia's
3
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Chibi123

Beginnend
Lid
12 jul 2017
Reacties
18

Bezoeker

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.