• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Lucy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nietah

Nietah

Actief lid
Gisteravond had Lucy een wiebelend koppie. Ze wist niet goed hoe ze d`r kopje moest houden. Vanmorgen was ze helemaal de weg kwijt en lopen was erg lastig voor haar. Ik heb meteen een kooitje voor haar gemaakt waar ze rust had en niet 2 opgroeiende caafjes om haar heen heeft. Vanmiddag was ze nog steeds als vanmorgen. Haar kopje scheef en niet goed kunnen lopen. Al de moeite deed ze om te eten, maar ze kon niet stilstaan bij de voerbak. Ik heb haar meteen ingepakt en naar de dierenarts gegaan die spreekuur had. Gelukkig niemand voor me, ik kon meteen doorlopen. Lucy heeft een zenuwetik met haar oogjes. Ze knijpen om de zoveel tijd even dicht. In haar kopje zit waarschijnlijk een zenuw bekneld, waardoor ze dus de weg kwijt raakt. Ze heeft een injectie gekregen waar ik morgen al resultaat van kan zien, morgen moet ze er nog 1 halen en dan gaat ze over op pilletjes. Hopelijk kan ik haar hier doorheen trekken. De peen die ik haar heb gegeven is zu heerlijk aan het opeten, eetlust genoeg, alleen het stilstaan is moeilijk voor haar.

lucy3009.jpg

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Virtua Cop

Virtua Cop

Actief lid

beertjeanita

Bekend lid

kombouter

kombouter

Actief lid

Nietah

Nietah

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
160
Bekeken
3.573
Ronald
Ronald
Reacties
124
Bekeken