• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Langharige Cali?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pientie

Gast
Hallo,

Ik heb me eens laten vertellen dat elke kleurslag op elk ras voor kan komen, maar dat niet elke kleur even vaak voorkomt op een langhaar ras. Zo weet ik dat Rus niet heel veel voorkomt en nog minder op een langhaar en dan word de kleur Himalaya genoemd.
Nu was ik me aan het verdiepen in de Cali cavia's, Op google ging ik op zoek en op een gegeven moment ook naar langharige, maar ik kon geen een plaatje vinden.
Nu is mijn vraag, is er een uitzondering bij deze kleur? Komt deze niet voor op de langhaar of zou het wel moeten kunnen maar heeft niemand dit nog geprobeerd?

Ben benieuwt wat jullie hier van vinden..

Pientie

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Pientie

Gast

Khydra

Gast

miryam

Gast

Pientie

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.