• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Kyron op stap...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nietah

Nietah

Actief lid
Ik heb vanavond Kyron bij Annemargreet gebracht in Rotterdam. Morgen zal zij met een auto volgeladen met caafs en spullen richting Limburg vertrekken waar enkele beren, waaronder mijn Ky, gecastreerd gaan worden bij Krista, de dierenarts van Knoevel.

Kyron is een wit donker oog rex beertje dat sinds de leeftijd van 2 maanden met zijn kopje scheef staat, hij heeft een hersenontsteking gehad. Na een antibioticakuur is hij weer stabiel komen te staan, maar zijn kopje hangt iets scheef. Toch is het mogelijk hem te laten castreren vertelde Dees en Krista mij, maar zelf vind ik het een extra risico, vandaar dat Ky met "the gang" naar Limburg toe is. Dat geeft mij toch een beetje veiliger gevoel. Tuurlijk is het een groot risico, hoe dat hij op de 2 uur durende reis reageerd weten we ook niet. Normaal gesproken is hij erg rustig en kijkt hij iets scheef met 1 oog naar boven vanuit zijn vervoersboxje, dat deed hij ook het half uurtje naar An toe. Eenmaal bij An thuis aangekomen heeft hij al heerlijk genoten van veel lekkers! Hij voeld zich snel thuis.

Morgen staan de castraties gepland, Krista kijkt Kyron even aan of dat hij het aan zou kunnen om gecastreerd te worden. Ik hoor morgen hopelijk snel meer over hoe en wat. Kyron zal sowieso de komende week niet bij mij thuis zijn, hij blijft enkele dagen bij kKnoevel logeren en komt daarna met An mee naar Rotterdam terug, maar dan ben ik net onderweg naar Parijs (Disney!!! ) Volgende week dinsdag zal ik hem hopelijk weer mogen ophalen, als alles maar goed gaat.. Ik zit vol zenuwen. Zet `m op Ky!

Inge's Galerie

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Nietah

Nietah

Actief lid

José

José

Actief lid

Inge's Galerie

Bezoeker

yolanda

yolanda

Bekend lid

Nietah

Nietah

Actief lid

Caviarie

Caviarie

Lid

Inge's Galerie

Bezoeker

yolanda

yolanda

Bekend lid

Jolanda4711

Jolanda4711

Bekend lid

Nietah

Nietah

Actief lid

Inge's Galerie

Bezoeker

Caviarie

Caviarie

Lid

Mirjam

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.