• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Kunnen beren zo hoog springen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heuvels

Ervaren
Lid
20 apr 2009
Reacties
12
Website
csverona.jouwweb.nl
Mijn twee beren konden niet meer samen kunnen nadat ze bij een zeugje waren geweest. Bij poging om ze weer te koppelen was het echt knokken. Toch misten ze elkaar, dus ik dacht een mooie oplossing voor hen te hebben gevonden, nl. samen in een ren met een hekje ertussen van ong. 30 cm hoog zodat ieder zijn eigen helft heeft. (zie foto). P1010118.jpg
Het ging 4 weken goed, tot vandaag. Libero sprong in een keer over het hekje heen en zat op de helft van Egano. Ik schrok me een hoedje, ik heb hem direct er uit gehaald, voordat het een gevecht werd. Maar ik wist niet dat cavia's zo hoog konden springen, is jullie dat bekend.
Ik heb van de ren weer een zeugenren gemaakt en de beren helaas alleen gehuisvest in de flat. Jammer, maar het moet voolopig totdat ze ieder een jong beertje als vriendje krijgen:icon_cry:

P1010118.jpg

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.093
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.093
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.