• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Krisje ziekjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Annikah86

Annikah86

Lid
woensdag maakte Krisje (nu iets ouder dan een half jaartje) rare geluiden.. een soort niesen en 'stikken' door elkaar.. heel eng :? dus ik gisteren naar de dierenarts (wilde eigenlijk sowieso vandaag maar was wel bang dat er iets was..) en daar bleek dat ze 2 graden verhoging(!) had.. ze kreeg een spuitje (heel zielig :frons: was voor d'r slijmvlies) en een kuurtje mee; tweemaal daags moet ik het haar toedienen. Ik slaap dan ook dit weekend gewoon thuis ipv bij mn vriend, wat de bedoeling was, want ik wil haar ook extra in de gaten houden :cheese:

De da was alleen niet zo vriendelijk.. hij deed nogal minderwaardig, had een houding van 'tis maar een cavia', vond ik echt niet normaal.. ging ook nogal hardhandig met 'r om, zo zielig joh. Wist niet dat ze zó hard kon piepen trouwens, poeh..
hij zei dat als het kuurtje af is zegmaar, alles weer in orde is.. maar als het kuurtje af is, ga ik voor de zekerheid terug hoor, om te kijken of het wel heeft aangeslagen!! wil wel 't beste voor haar.

Oh nu op dit moment maakt ze ook weer zo'n geluidje :(
hoop zo dat ze snel weer in orde is.. vind het echt niet leuk om haar zo te zien. Voor ik haar kocht, wist ik niet dat ik zoveel om dit beestje zou gaan geven:cheese:

Joes

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

onaowien

onaowien

Actief lid

De Lieverdjes

Bezoeker

Annikah86

Annikah86

Lid

Claudia Peruvians Helmond

Bezoeker

Annikah86

Annikah86

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
11
Bekeken
341
Ronald
Ronald
!SUZANNE
Reacties
22