• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

kibbelende zusjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
dretje

dretje

Actief lid
Sinds een weekje zijn we de trotse eigenaars van twee prachtige caafzusjes. Fiz en Figaro. De eerste dagen was alles heel gezellig. Saampjes sliepen ze in hun nachthokje of zaten bij elkaar in een hoekje (liefst zowat bovenop elkaar)
Maar de laatste twee dagen lijken de bokkesprongen en stoeipartijtjes steeds meer op kibbelen/ruzietjes. Is dat een normale gang van zaken, moeten ze even de rang bepalen of moet ik me ongerust maken en klikt het misschien niet zo best met die twee zussen?
Fiz(bij de geboorte een ienieminnie caafje waarvan we niet zeker wisten of ze het zou halen) lijkt haar zusje in te halen met een groeispurt, ze is overduidelijk de dapperste van de twee. Probeert als eerste alle nieuwe dingen uit en gaat op onderzoek uit. Fiz de grootste kletskous van de twee kijkt liever de kat even uit de boom en begin meteen te roepen als zuslief te ver uit haar buurt gaat.
Ik vraag me af in hoeverre cavia's zo'n ruzie maken dat ze elkaar te erg verwonden ofzo. En wat is de grens om ze uit elkaar te zetten? Tot nu toe is het vooral een beetje dreigend tegenover elkaar staan met allebei zo'n arrogant koppie van "wat jij"........kortom echte zusjes.

Dretje

Nijn

Nijn

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

_sann_

_sann_

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

jasper caafs
Reacties
4
Bekeken
532
Ronald
Ronald
Elleen
Reacties