• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Ik word helemaal gek van die kat !

Mirjam1825

Gevorderd
Lid
18 sep 2020
Reacties
88
Aantal Cavia's
6
Landen vlag
Wij hebben 1 Duitse herder, 2 katten en 6 cavia's. Een jaar of 6 geleden kwam een "zwerf" kat bij ons aangelopen tijdens een flinke zomerstorm. We hebben van alles gedaan om haar bij haar baasje terug te krijgen maar dat is niet gelukt (niet gechipt)en Gaia bleef gewoon maar bij ons wonen.

Het eerste jaar was het een bescheiden kat maar alles ging verder goed. Daarna werd ze een obsessieve kat die om alles loopt te krijsen en dan met name om gesloten deuren.
Als het aan haar ligt moeten alle deuren, zomer en winter, open staan, anders zet ze het op een schreeuwen. Ze loopt eigenlijk de hele dag heen en weer, van binnen naar buiten en van boven naar beneden.
Als mijn partner met de hond en andere kat aan het wandelen is loopt ze thuis (op krolse toon) in tuin en nabije omgeving te krijsen.
Ook is ze totaal door mij geobsedeerd. Ze kan zich ontzettend opdringen of zit me aan te staren, wachtend op aandacht.
Nou krijgt ze dat voldoende maar het lijkt nooit genoeg te zijn.
Ook op voedsel is ze erg gebrand, met name het voedsel van de andere kat.

Ze is gezond, gaat minimaal jaarlijks naar de dierenarts en is slank gebouwd.

Waarom is onze kat zo gestrest ? Ik word helemaal simpel van dat geblèr.

Mirjam1825

Gevorderd
Lid
18 sep 2020
Reacties
88
Aantal Cavia's
6
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Mirjam1825

Gevorderd
Lid
18 sep 2020
Reacties
88
Aantal Cavia's
6
Landen vlag

Anna 1973

VIP
Lid
24 aug 2018
Reacties
2.112
Aantal Cavia's
2
Landen vlag

Mirjam1825

Gevorderd
Lid
18 sep 2020
Reacties
88
Aantal Cavia's
6
Landen vlag

Vergelijkbare onderwerpen