• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Ik ben Max en ik zoek verkering

LunaG

Beginnend
Lid
16 apr 2018
Reacties
20
Landen vlag
6D51F2CD-EF5B-46D4-BD3B-2E3DA434B626.jpeg

Ik ben een stoere, stevige, je-weet-wel man van ongeveer twee jaar met gezonde angsten (nagelknipper 😱) en hobbies (alles kan kapot). Mijn andijvie verdien ik als koelkastalarm, maar als je doet wat je leuk vindt, voelt het niet als werk.

De afgelopen 9 maanden woonde ik samen met mijn grote vriend Charly, maar zonder hem is deze caviacasa (140 cm x 70 cm + verdieping) nu wel erg ruim. En de ren is eigenlijk ook geen klap aan in je eentje...

Ik ben dan ook op zoek naar een lieve, grappige, charmante vriendin om smoorverliefd op te worden en mijn luxe leven mee te delen.

Ben jij die leuke, gezellige dame die open staat voor bourgondische momenten met o.a. science selective, kruidenhooi en dagverse salades? Zijn romantiek en avontuur je op het lijf geschreven? Kijk je graag voetbal (of Netflix 🙄) vanuit je eigen loungekussen op de bank? Schrik je niet van een muzikale (lees: praatgrage) beer en ben je een ster in het laten verdwijnen van nagelknippers? Stuur me dan een berichtje en wie weet hebben we binnenkort een date!

XOXO Max (voorheen Timmie)

Mirjam1825

Gevorderd
Lid
18 sep 2020
Reacties
88
Aantal Cavia's
6
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

LunaG

Beginnend
Lid
16 apr 2018
Reacties
20
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Vergelijkbare onderwerpen