• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

AANGEBODEN Huisdierenoppas aangeboden | Hele jaar door!

Lieke_V

Beginnend
Lid
13 mei 2021
Reacties
6
Aantal Cavia's
5
Landen vlag
Ga je een weekendje weg of op vakantie of heb je om een andere reden een oppas nodig voor je caafjes (of andere dieren)? Ik bied mezelf graag aan als oppas.

Ik heb al een aantal jaren een bijbaantje als huisdierenoppas en geniet hier onwijs van! Ik heb ervaring met knaagdieren, konijnen, kippen, geiten, schapen, honden, katten en reptielen.

Ik heb dit jaar de opleiding voor Paraveterinair afgerond. Het is dus ook geen probleem als je diertjes medicijnen moeten krijgen.

Ik woon in Veenendaal. Bij dieren uit Veenendaal kan ik ook oppas aan huis doen. Dieren buiten Veenendaal ontvang ik graag bij mij thuis.

Stuur me gerust een berichtje als je een oppas zoekt of als je meer info wil :)