• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Hok verbouwen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CS Dreamer

Zeer ervaren
Lid
18 mei 2008
Reacties
121
Website
www.csdreamer.nl
Hallo,
Wij hebben van de zomer van onze zandbak die onder ons speelhuisje zat een hok gemaakt. Nu wil ik hem wat verbouwen, door 3 verdiepingen er in te maken en die met elkaar te verbinden. Aan de buiten kant zit al een hok bevestigd, deze zit aan de kant waar ik de verdiepingen wilde maken dus wil ik deze ook met het ´grote` hok verbinen. Heeft iemand een goede tip om de trappetjes te bevestigen. Ik wil ze ook weer weg kunnen halen en het gat afsluiten, zodat ik het hok ook apart kan gebruiken voor de zeugjes die moeten bevallen. Ik wil ze niet in de grote groep laten bevallen en de jonkies mogen nog niet trap lopen als ze zo klein zijn.

Ik heb al een paar tekeningen gemaakt hoe ik het in gedacht heb hoe het er uit moet komen te zien.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

(Ze kunnen er niet uit, ik heb niet alle muren getekend omdat het anders niet overzichtelijk werd.)

Bijlage1: Zo ziet het er nu uit.
Bijlage2: Zo wil ik het gaan maken.
Bijlage3: Zo moet het er uit komen te zien. (van een andere kant getekend, het hok wat tegen het huisje aan staat heb ik hier er ook bij getekend.) Wat groen is dat word nieuw, Rood word dan weg gehaald en zwart blijft zo.
Foto 1&2: Zo ziet het er nu uit
Foto3: 3 Het hok dat aan het speel huisje vast zit.

Foto-RHSCTI7V.jpg Foto-RUT43BWX.jpg Foto-UDJ6A6R3.jpg

Bijlagen

• tekeningflat3.doc
    26,5 KB · Bekeken: 64
  • tekeningflat2.doc
    28,5 KB · Bekeken: 42
  • tekeningflat.doc
    36 KB · Bekeken: 42

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.