• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Hoe zelf een flat maken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

T&T

Bezoeker
Hoi hoi allemaal, al die leuke caviaflats hebben mij ook aan het denken gezet. Ik wil er ook één!!! Nu loop ik alleen al bij het bedenken van zo'n flat tegen problemen aan hahaha en daar kan ik jullie hulp wel bij gebruiken. Ik wil dus een flat in een boekenkast (heb maar twee cavia's). Een flat met 3 a 4verdiepingen zodat ze elkaar niet altijd hoeven te zien ;) (mannen he ).

Ik kan niet zo heel veel geld kwijt zijn voor een flat, ik heb dan al gekeken voor een mooie kast bij de Ikea.

1: Hoe diep moet de kast ongeveer zijn? Is 30 cm diep genoeg.

2: Vervolgens vraag ik mij af hoe je de kast waterdicht krijgt. Wat leggen jullie op de bodem, en hoe zorg je dat het niet in de naden komt.

3: Hoe groot moet de opening voor de trap zijn?

4: Hoe maak je de voorkant van de boekenkast dicht en hoe hoog moet dit zijn. Nu zag ik al bij veel flats dat dit met plexiglas is afgwerkt, nu heb ik al gekeken maar dat kost hier per grote plaat 65,00 (Formido)!!!! Ik hoop dat dit goedkoper kan.. En hoe kan je het plexiglas mooi verwerken aan de voorkant, en ook nog eens zodat er geen zaagsel enzo uitvalt..

Dat waren wat beginnersvraagjes, alle tips zijn welkom. Als iemand ook een tweedehands mooie goedkope caviaflat omgeving Rotterdam weet wil ik dit ook graag weten!!!!

Lissenvaart

Lissenvaart

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

turandot

turandot

Bekend lid

T&T

Bezoeker

ptje

Bezoeker

Lissenvaart

Lissenvaart

Bekend lid

Paquda

Bezoeker

furby

furby

Actief lid

turandot

turandot

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.