• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Helpppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

daande28

Lid
Ik heb dit bericht al eens eerder geplaatst alleen heb ik helaas geen reacties op mogen ontvangen, ik heb een probleempje met mijn cavia's bambam en barney, toen ik ze samen in augustus had gekocht aten ze gelijk al uit mijn hand en bambam vond het geen probleem uit de kooi getild te worden, barney wel die rent als een gek door de bak heen, maar als ik ze eenmaal bij me had vonden ze het heerlijk om geknuffeld te worden, nu krijg ik ze beiden haast niet meer te pakken, ze rennen dan knarsentandend en piepend door de kooi heen en als ik ze dan eenmaal op mijn schoot of borst heb worden ze helemaal histirisch en springen dan alle kanten op, ook vechten ze best veel in de kooi, ik denk dat dat is om te bepalen wie de baas is, ik laat ze soms een hele dag in de ren ronddollen en dan gaat het op zich wel goed, dit doe ik omdat ik denk dat de kooi te klein is, ik geloof dat deze 80 bij 60 is, zouden ze in een grotere kooi minder vechten?? nog een probleempje bambam wil constant op barney "rijden" dan gaat ie sluipend en wiegelend met zijn achterwerk door de kooi naar barney en deze vind dat best vervelend, stopt dit gedrag nog of kan ik bambam laten helpen of iets geven dat dit overgaat? want ik denk dat ze daarom ook vechten, wie kan mij helpen met dit probleem.
Verder ruiken ze allebei naar ontlasting en wil ik ze graag een keer in bad doen, hoe warm mag het water dan zijn?? en wat voor shampoo of zeep moet ik dan gebruiken?? alvast bedankt

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

daande28

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Jolanda4711

Jolanda4711

Bekend lid

De Barney

De Barney

Actief lid

daande28

Lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.