• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

VERKOCHT Grote caviabak van steigerhout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bellocaaf.

Gevorderd
Lid
29 okt 2012
Reacties
171
Aantal Cavia's
3
Landen vlag
Aangezien ik nog maar 3 cavia's heb, en het voorlopig even bij dit aantal houd, verkoop ik mijn huidige caviabak. Deze heb ik 3 jaar geleden zelf ontworpen en door een meubelmaker laten maken. De afwerking heb ik destijds zelf gedaan. Het hok is 200x70 cm en heeft langs alle zijdes plexiglas beschermranden, aan de achter- en zijkanten zijn deze randen 10 cm hoog, en aan de voorzijde is deze 5 cm hoog. Op de bodem ligt een dik tafelzeil van doorzichtig plastic. Alle randen zijn afgekit maar kunnen binnenkort wel een vers laagje kit gebruiken gok ik. De voorkant (met glas) is in twee delen uitneembaar. Al met al heeft het hok mij richtig de 300 euro gekost, ik zou er graag nog de helft voor willen krijgen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag :)

659774

659775

659776

659777

659778

659779

659782

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
8
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.