• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Grote beurt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pila

Pila

Actief lid
Ik heb net een dierenarts bij mij in de buurt gebeld om mijn 2 caafjes even te laten checken. Waarschijnlijk heeft Pipa toch een schurftplekje maar deze is niet geirriteerd of schilferig ofzo. Nu niezen ook beide caafjes (al 1,5 week) dus is een check niet zo verkeerd denk ik. Kan ik meteen zien hoe de nageltje geknipt moeten worden want dat wil ik zelf gaan doen. Ik ga ook begin maart 2 weken op vakantie en ik wil mijn oppassers niet met problemen opzadelen. Trouwens fijne dierenarts, heeft van 2-3 uur en van 7-9 uur inloopspreekuur! Hoezo tijd voor de dieren? Ik hoop nu alleen dat het een beetje een aardige d.a. is omdat mijn caafjes nog niet zo gewend zijn omdat ze nog klein zijn. Deze dierenarts zit in Arnhem dus mocht er iemand in de buurt ook het telefoonnummer of adres willen weten dan geef me dit maar door! Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bezoekje....en maar hopen dat ze helemaal in orde zijn! :?

Pila

Pila

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Inkie67
Reacties
14
Bekeken
616
Inkie67
Inkie67
Cherique
Reacties