• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Gezocht voor jeugdtvprogramma: cavia op zoek naar een nieuw maatje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanVPRO

Gast
Beste cavia-liefhebbers,

Voor een nieuw jeugdprogramma ben ik op zoek naar mensen die hun (sinds kort, vanwege bijv overlijden van de ander) eenzame cavia weer aan een nieuw maatje willen helpen! In het programma Koken met Konijnen (VPRO Jeugd) worden dieren met een bijzonder verhaal in het zonnetje gezet en getrakteerd op een heerlijk gerecht.

Wij zouden heel graag in 1 aflevering een cavia koppelen (dmv een date begeleid door experts) aan een mogelijk nieuwe partner. En daarvoor zoeken we een familie met een kind tussen de 8 en 13 jaar oud, die op zoek zijn naar een nieuw cavia-maatje en het leuk zou vinden om mee te doen!

Zitten hier mensen die geïnteresseerd zijn? Ik hoop het van harte!
Voor meer informatie, mail naar [email protected] of stuur me een bericht via het forum.

Vriendelijke groeten,
Daan
Redacteur

Koken met konijnen oproep (kleur).jpg

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
8
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.