• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Gestoorde caaf bloeid open

Status
Niet open voor verdere reacties.

2Fantasy

Bezoeker
:roll: haha ik kon me geen betere tittel verzinnen bij Kitsy. Weten jullie de lilac bonte angaro zeug nog die echt bij geen enkele caaf kon, omwille ze nu 9 maand oud is ongeveer heb ik haar nogmaals geprobeert bij de zeugengroep te zetten. :shock: Ze deed eerst klappertanden, dan opeens deed ze niets, ze liet de jongen van Bonny onder haar kruipen enzo...

Nu vroeg men zus of ze niet meer een nestje kon, omdat ik haar 8 maand heb en weet dat cavia's voor hun 1ste verjaardag een nestje moeten krijgen heb ik beslist het toch te proberen, Omdat Peppijn al gezelschap van twee zeugen had, heb ik beslist ze bij de lilac peruufbeer te zetten, en ja hihi denk dat ze hem mag, ze ging rustig naast de beer zitten :oops: Ja ben best wel blij dat ze eindelijk weer lief is en niet meer zit te klappertanden als je haar wil aaien of bij andere caafs zet. Mijn kleine meid wordt volwassen dacht ik nog.
NU hoop ik best mooie jongen te krijgen uit deze combi (mijn eerste lilac nestje) Kitsy is eigenlijk een mislukte sheltie, maar heeft zo'n mooie kop, mss komt er wel iets ferm uit. Wordt afwachten. Hoop bij haar binnen twee maand toch wel jongen te vinden. :)

Doordat ze weer bij de groep kan ga ik haar dus wel houden, heb ik voor haar ook plek. Dus ga ik haar bij te koop weghalen.

Rita

Rita

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

yolanda

yolanda

Bekend lid

ironyvon

ironyvon

Actief lid

De Lieverdjes

Bezoeker

onaowien

onaowien

Actief lid

Dulce

Dulce

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

ShannaDaniels-11
  • Gesloten
  • Vraag
Reacties
5
Bekeken
921
NCF News Bot
NCF News Bot