Geslachtdeel erg vies

Status
Niet open voor verdere reacties.
lissy

lissy

Actief lid
Het geslachtsdeel van Clint, een beer die op het moment bij zeugje Eppo zit, is heel erg vies. Ik heb Clint nog niet zo heel erg lang en had er ook nog niet zo op gelet. Gisteren was het weer eens tijd voor de nagels en toen viel het me op omdat zijn geslachtsdeel een eindje op stond en daar zat een zwarte aanslag op :oops:

Ook zaten er allemaal haren tussen van Eppo (zij is zwart hij is creme dus het verschil is goed te zien). Ik heb de aanslag al aardig geprobeerd weg te halen maar er zit zoveel aanslag op dat het ook nogeens een lucht vrijgeeft die echt niet te harden is. Gelukkig is het niet ontstoken maar een gedeelte van het vuil zit nog vastgeplakt......

Clint is niet bepaald een rustig typje (kan ik me voorstellen als er iemand aan zijn geval zit) dus ik kon het niet verder weg krijgen. Ik ga het zometeen nog een keertje proberen als hij een beetje bijgekomen is, ik heb het al geprobeerd een beetje los te krijgen met een wattenstaafje maar dat is nog niet gelukt. Zit er aan te denken om hem gewoon maar in de week te zetten zodat het zachter is en ik het er misschien af kan krijgen.

Clint lijkt er verder niet mee te zitten. Hij zit nog steeds achter Eppo aan en het doet geen pijn als je der aan zit te friemelen (tot een bepaald punt natuurlijk maar duh...)

Hebben jullie nog tips om zijn geval weer schoon en putlucht vrij te maken???

o0debbiej0o

o0debbiej0o

Bekend lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Caviaatje

Caviaatje

Actief lid

lissy

lissy

Actief lid

Lunkymoments & Corotimes

Lunkymoments & Corotimes

Bekend lid

caviastal Corona

caviastal Corona

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.