Fokkersweb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hm, als je hier reclame mag maken voor websites maken dan wil ik dit hier ook wel even posten.

Mijn vriend en ik hebben speciaal voor fokkerijen www.fokkersweb.nl opgericht. Concreet houdt dit in dat jouw stalsite op maat kan owrden gemaakt voor heel scherpe prijzen.

Je kunt kiezen uit een pakket met enkel hosting, waarbij je de site zelf maakt.
Ook kun je kiezen uit een pakket met hosting, en een site die online bij te houden is door Joombla. Deze site kun je vervolgens zelf maken of je kunt het uitbesteden aan een van onze webdesigners. Een voorbeeldje is www.twestendorp.nl

Verder bestaat de mogelijkheid dat wij alles doen. Lever je wensen aan, en het wordt omgezet in een site.

Voor hosting betaal je ongeveer 6 euro per maand. Je krijgt standaard een domein van ons bij het pakket, waar een deel van is vastgelegd, zoals http://uwnaam.stalweb.nl
Uiteraard bestaat er de mogelijkheid om ook een eigen domein te kopen. Een domein kost, afhankelijk van de extensie (dus .nl, .com, .fr, .net, .nu enz) vanaf 10 euro per jaar.

Het webdesign gebeurt in goed overleg, meestal via msn. Zo kun je direct met de webdesigner praten, kan hij een voorbeeld maken, dat naar jou sturen, jij geeft je kritiek, hij past het aan, stuurt het terug, jij geeft kritiek net zolang totdat je volledig tevreden bent. Een webdesign kost meestal éénmalig tussen de 40 en de 100 euro, uiteraard afhankelijk van je wensen. Uiteraard helpen wij je erbij om te leren hoe je je site zelf kunt updaten en staan wij altijd klaar bij vragen en problemen.

Webdesigns zijn overigens ook los verkrijgbaar, als je al een hosting hebt.

Tot slot kunnen wij ook domeins forwarden. Dit houdt in dat er een stalnaam an een andere naam gekoppeld wordt, zoals www.caviastaltessels.nl. Dit kost 15,99 per jaar, en je betaalt éénmalig nog 5 euro extra opstartkosten voor het domein.

Heb je interesse, stuur me dan een pb'tje of mail naar [email protected]! Uiteraard geheel vrijblijvend, om bijvoorbeeld een indicatie te geven van het bedrag dat je kwijt zal zijn aan een website op een manier zoals jij het wilt :)

Andere voorbeeldsites zijn overigens:

www.cobaye.nl (voorbeeldje van wat duurder webdesign)
www.meagan.nl
www.caviastalmila.nl (dit webdesign is wat eenvoudiger en ook minder duur)

Status
Niet open voor verdere reacties.