• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Exotic Kokos bodembedekking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijnv

Beginnend
Lid
18 aug 2013
Reacties
0
Aantal Cavia's
2
Landen vlag
Hallo allemaal!

In de dierenwinkel werd mij laatste de Exotic kokos bodembedekking aangeraden. Het hok zou maar een keer per 3 weken verschoond hoeven te worden (maar natuurlijk wel af en toe wat plekjes schoonmaken) dus het klonk wel een keer het proberen waard.
Ik vond het er wel niet zo lekker uit zien voor de pootjes van de cavia's, maar ik werd gerustgesteld dat het geen probleem was.
Nu ik het aan het gebruiken ben, merk ik echter toch dat ze nu bijna niet meer in het hok met de kokos bodembedekking zitten, maar vooral in het fleece hok zitten.
Heeft iemand ervaring met de exotic kokos bodembedekking? Ik ben namelijk niet helemaal zeker of ik gewoon weer terug moet naar hennep, of dat ik het gewoon nog even af moet wachten.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.094
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.094
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.